Jesteś tutaj:

Powstaje Punkt Informacji Turystycznej. Co się na niego będzie składać? Zapraszamy do składania ofert

Centrum Edukacji Ekologicznej – wraz z Wydziałem Strategii i Rozwoju Urzędu Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach – realizuje projekt „Zapraszamy w Beskidy. Stacjonarny punkt informacji i promocji turystycznej regionu”.

W ramach mikroprojektu, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu INTERREG V-A Republika Czeska – Polska 2014-2020 oraz z budżetu państwa za pośrednictwem Euroregionu Beskidy, powstaje w CEE punkt obsługi ruchu turystycznego, wraz z wewnętrznymi strefami odpoczynku. Obok budynku powstanie również zewnętrzna, piknikowa strefa odpoczynku, wyposażona m.in. w stoły plenerowe z ławkami i kolejne stojaki na rowery, które staną też w pobliżu wieży widokowej. Wewnątrz budynku CEE powstanie stanowisko Punktu Informacji Turystycznej w postaci stoiska informacyjnego oraz wewnętrzna strefa odpoczynku dla turystów, wyposażona w fotele i siedziska modułowe (pufy i pufostoliki) dla turystów. Przy wejściach do obiektu powstaną z kolei stoiska kierunkowe, wyposażone w stojaki na ulotki i foldery (również powstające w ramach projektu) oraz donice i rośliny ozdobne.

Całkowite wydatki kwalifikowane w ramach projektu to 35.294,09 EUR, w tym dofinansowanie z EFRR w wysokości 29.999.97 EUR (85%) oraz z budżetu państwa w kwocie 1.764,70 EUR (5%). Zadanie jest realizowane od sierpnia do grudnia 2020 roku. W przyszłym roku projekt znajdzie kontynuację w postaci budowy mobilnego Punktu Informacji Turystycznej (2021). Oba projekty zostały przygotowane i złożone na początku 2020 roku i – po pozytywnej ocenie – uzyskały dofinansowanie z Euroregionu Beskidy w lipcu br.

Jest to projekt transgraniczny, a partnerem naszej gminy w projekcie jest czeskie miasto Frýdlant nad Ostravicí.

W ramach projektu przewidziano udzielenie następujących zamówień składających się na wykonanie stoiska informacji turystycznej i miejsc odpoczynku dla turystów (wewnętrznych i zewnętrznych) oraz wybranych elementów wyposażenia ekspozycyjnego i dekoracyjnego:

1) wykonanie, dostawa i montaż stoiska obsługi ruchu turystycznego wraz z wewnętrznymi punktami odpoczynku dla turystów
2) zakup stacjonarnych, wewnętrznych, wolnostojących stojaków ekspozycyjnych na ulotki, foldery i broszury, wraz z dostawą
3) zakup i dostawa stacjonarnych, zewnętrznych wolnostojących stojaków na rowery, wraz z dostawą
4) wykonanie i dostawa ławostołów do użytku zewnętrznego
5) zakup donic do ekspozycji elementów przyrodniczych
6) zakup roślin
7) opracowanie i wykonanie ulotek informacyjnych, wraz z dostawą
8) opracowanie i wykonanie broszur informacyjnych, wraz z dostawą.

Szczegóły i specyfikacje zamówień:

1)
Stoisko informacji turystycznej i wewnętrzne miejsca odpoczynku dla turystów, obejmować ma:
a) lada recepcyjna z szafkami na foldery (kolumnami) – blaty płytowe z płyty 28 mm kolor dąb, mocowane na uchwytach metalowych dystansujących płaszczyznę blatu od krawędzi frontu na 8 mm, część blatów górnych wykonana ze szkła osadzonego na dodatkowych krążkach ø50 mm ze stali nierdzewnej, fronty i cokoły z płyty laminowanej 18 mm kolor dąb i połyskowej 18 mm, uchwyty metalowe w kolorze satyny, wieńce górne z płyty 28 mm, korpusy z płyty 18 mm laminowanej kolor dąb i połyskowej kolor biały i popiel, kolumny 428x840x1128 mm zamykane drzwiczkami z zamkiem patentowym wyposażone w półki w wersji lewej i prawej (1+1 szt.) kolor dąb 2 szt., kolumny 428x840x1128 mm otwarte wyposażone w półki kolor dąb 2 szt., moduły frontowe 1550x800x1100 2 szt., panel rogowy 370x370x1128 mm 1 szt., z dostawą i montażem, 1 komplet
b) fotele stacjonarne korytarzowe – stelaże noga wykonana z kształtownika 40×40 mm, kolor metalik (lakierowany proszkowo) lub chrom satyna (chromowany), stopki twarde lub z wkładką filcową, siedzisko pianka cięta gęstość 40 kg/m3, oparcie pianka cięta gęstość 25 kg/m3, ścianka pianka cięta gęstość 35 kg/m3, kolory czerwony-antracyt-popiel, skaj/skóra ekologiczna – 1780/1610×680/480×710/440(400) 4 szt., 1230/1060×680/480×710/440(400) 3 szt., 7000/530×680/480×710/440(400) 7 szt., z dostawą i montażem, 1 komplet
c) pufy stacjonarne korytarzowe – stelaże z płyty wiórowej, płyty pilśniowej i litego drewna, blaty (wybrane elementy) szkło mleczne hartowane, stopki twarde lub z wkładką filcową, siedzisko góra pianka wylewana gęstość 65 kg/m3, boki pianka cięta gęstość 40 kg/m3, kolory czerwony-antracyt-popiel, skaj/skóra ekologiczna – małe kwadratowe 410x410x430(450) mm 16 szt., duże kwadratowe 540x540x430(450) mm 12 szt. (w tym 7 szt. z blatami jako pufostoliki), 1 komplet, z dostawą i montażem

Termin realizacji (wykonania, dostawy i montażu): do 25 listopada 2020 r.
Oferty realizacji obejmujące cenę łączną (w PLN, brutto) za ww. przedmiot zamówienia
(kryterium: A. cena 80%, gdzie najniższa cena daje 100% spełnienia kryterium, B. gwarancja 20% – gdzie okres 5 lat gwarancji daje 100% spełnienia kryterium, 4 lata gwarancji daje 75% spełnienia kryterium, 3 lata gwarancji daje 50% spełnienia kryterium, 2 lata gwarancji daje 25% spełnienia kryterium, poniżej – 0%) można składać do 2 października br. do godz. 15:00 na adres e-mail cee@um.czechowice-dziedzice.pl lub w formie papierowej w Centrum Edukacji Ekologicznej w Czechowicach-Dziedzicach (ul. Hr. Kotulińskiego 2, w godzinach pracy)

Koncepcja wizualna, wg której należy wykonać stoisko obsługi Punktu Informacji Turystycznej wraz z wewnętrznym miejscem odpoczynku turystów, obejmująca i wyczerpująca wszystkie jego przedmiotowe i funkcjonalne elementy składowe:

2)
Wolnostojące, podłogowe stojaki na ulotki 4 x A4, panel centralny stalowy, malowany proszkowo na kolor srebrny, ciężka i bezpieczna podstawa w kolorze szarym, zapewniająca stabilność stojaka, profile krawędzi wykonane z anodowanego aluminium w kolorze srebrnym, 4 metalowe półki widocznie prezentujące broszury, łatwa instalacja półek do specjalnie przygotowanych wycięć po obu stronach stojaka, możliwość zawieszenia półek jedno- lub dwustronnie oraz możliwość dokupienia dodatkowych półek – metalowych lub przezroczystych, 6 sztuk, z dostawą

Termin realizacji (sprzedaży i dostawy): do 25 listopada 2020 r.
Oferty realizacji obejmujące cenę łączną (w PLN, brutto) za ww. przedmiot zamówienia
(kryterium: A. cena 80%, gdzie najniższa cena daje 100% spełnienia kryterium, B. gwarancja 20% – gdzie okres 5 lat gwarancji daje 100% spełnienia kryterium, 4 lata gwarancji daje 75% spełnienia kryterium, 3 lata gwarancji daje 50% spełnienia kryterium, 2 lata gwarancji daje 25% spełnienia kryterium, poniżej – 0%) można składać do 2 października br. do godz. 15:00 na adres e-mail cee@um.czechowice-dziedzice.pl lub w formie papierowej w Centrum Edukacji Ekologicznej w Czechowicach-Dziedzicach (ul. Hr. Kotulińskiego 2, w godzinach pracy)

3)
Stojaki na rowery z betonu naturalnego płukanego, gwarantującego stabilność i brak konieczności mocowania do podłoża, przenośne, każdy stojak posiada 5 stanowisk z klamrami do mocowania rowerów, wymiary 150x50x25 cm, 6 sztuk, z dostawą

Termin realizacji (sprzedaży i dostawy): do 25 listopada 2020 r.
Oferty realizacji obejmujące cenę łączną (w PLN, brutto) za ww. przedmiot zamówienia
(kryterium: A. cena 80%, gdzie najniższa cena daje 100% spełnienia kryterium, B. gwarancja 20% – gdzie okres 5 lat gwarancji daje 100% spełnienia kryterium, 4 lata gwarancji daje 75% spełnienia kryterium, 3 lata gwarancji daje 50% spełnienia kryterium, 2 lata gwarancji daje 25% spełnienia kryterium, poniżej – 0%) można składać do 2 października br. do godz. 15:00 na adres e-mail cee@um.czechowice-dziedzice.pl lub w formie papierowej w Centrum Edukacji Ekologicznej w Czechowicach-Dziedzicach (ul. Hr. Kotulińskiego 2, w godzinach pracy)

4)
Stoły z betonu naturalnego płukanego, gwarantującego stabilność i brak konieczności mocowania do podłoża (z możliwością kotwienia), przenośne, blaty i siedziska wykonane z listw o gr. 4 cm malowane dwukrotnie lakierobejcą oraz dodatkowo, dwukrotnie lakierem bezbarwnym, kolor naturalny drewna, cztery siedziska połączone z podstawą stołu, kształt blatów okrągły, bezpieczny, wymiary: długość 200 cm, szerokość 200 cm, wysokość stołu 81 cm, wysokość krzesełka 42 cm, szerokość blatu po przekątnej 98 cm, średnica krzesełka 40 cm – do wykorzystania dla obsługi turystów, na tarasie bądź przy parkingu, do wystawienia zewnętrznego, 4 sztuki, z dostawą

Termin realizacji (sprzedaży i dostawy): do 25 listopada 2020 r.
Oferty realizacji obejmujące cenę łączną (w PLN, brutto) za ww. przedmiot zamówienia
(kryterium: A. cena 80%, gdzie najniższa cena daje 100% spełnienia kryterium, B. gwarancja 20% – gdzie okres 5 lat gwarancji daje 100% spełnienia kryterium, 4 lata gwarancji daje 75% spełnienia kryterium, 3 lata gwarancji daje 50% spełnienia kryterium, 2 lata gwarancji daje 25% spełnienia kryterium, poniżej – 0%) można składać do 2 października br. do godz. 15:00 na adres e-mail cee@um.czechowice-dziedzice.pl lub w formie papierowej w Centrum Edukacji Ekologicznej w Czechowicach-Dziedzicach (ul. Hr. Kotulińskiego 2, w godzinach pracy)

5)
Donice wewnętrzne podłogowe z tworzywa sztucznego, wysokość 75x38x35x15 cm, pojemność 17 l, kolor biały, z oświetleniem wbudowanym w standardzie LED 5W E27, z przeznaczeniem na ekspozycję (poprzez naklejenie) loga IT, z dostawą, 2 sztuki

Termin realizacji (sprzedaży i dostawy): do 25 listopada 2020 r.
Oferty realizacji obejmujące cenę łączną (w PLN, brutto) za ww. przedmiot zamówienia
(kryterium: A. cena 80%, gdzie najniższa cena daje 100% spełnienia kryterium, B. gwarancja 20% – gdzie okres 5 lat gwarancji daje 100% spełnienia kryterium, 4 lata gwarancji daje 75% spełnienia kryterium, 3 lata gwarancji daje 50% spełnienia kryterium, 2 lata gwarancji daje 25% spełnienia kryterium, poniżej – 0%) można składać do 2 października br. do godz. 15:00 na adres e-mail cee@um.czechowice-dziedzice.pl lub w formie papierowej w Centrum Edukacji Ekologicznej w Czechowicach-Dziedzicach (ul. Hr. Kotulińskiego 2, w godzinach pracy)

6)
Rośliny doniczkowe, żywe, zielone, z korzeniami, ziemia kwiatowa w zestawie, wysokość i szerokość min. 20×16 cm, 2 sztuki

Termin realizacji (sprzedaży): do 30 listopada 2020 r.
Oferty realizacji obejmujące cenę łączną (w PLN, brutto) za ww. przedmiot zamówienia
(kryterium: A. cena 80%, gdzie najniższa cena daje 100% spełnienia kryterium, B. gwarancja 20% – gdzie okres 5 lat gwarancji daje 100% spełnienia kryterium, 4 lata gwarancji daje 75% spełnienia kryterium, 3 lata gwarancji daje 50% spełnienia kryterium, 2 lata gwarancji daje 25% spełnienia kryterium, poniżej – 0%) można składać do 2 października br. do godz. 15:00 na adres e-mail cee@um.czechowice-dziedzice.pl lub w formie papierowej w Centrum Edukacji Ekologicznej w Czechowicach-Dziedzicach (ul. Hr. Kotulińskiego 2, w godzinach pracy)

7-8)
Opracowanie i wykonanie ulotek i broszur informacyjnych obejmuje:
1 projekt broszury, 1 projekt ulotki, 1 wydruk broszury – na spirali 8 stron (4+8) format A4 papier kredowy mat 350 g (okładka) i 170 g (wnętrze), 3500 szt., 1 wydruk ulotek – dwustronne format A6, papier kredowy mat 250 g, z dostawą, 3500 szt.

Termin realizacji (wykonania i dostawy): do 30 listopada 2020 r.
Oferty realizacji obejmujące cenę łączną (w PLN, brutto) za ww. przedmiot zamówienia
(kryterium: A. cena 100%, gdzie najniższa cena daje 100% spełnienia kryterium) można składać do 2 października br. do godz. 15:00 na adres e-mail cee@um.czechowice-dziedzice.pl lub w formie papierowej w Centrum Edukacji Ekologicznej w Czechowicach-Dziedzicach (ul. Hr. Kotulińskiego 2, w godzinach pracy)


Mikroprojekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu INTERREG V-A Republika Czeska – Polska 2014-2020 oraz z budżetu państwa za pośrednictwem Euroregionu Beskidy


Wykonanie: Paweł Mizera, CEE (2020)
Teksty i zdjęcia: CEE (Paweł Mizera, Przemysław Szwed i Joanna Ząbek) oraz zgodnie z podpisami